Stijkel Campers

Harderwijk, Gelderland, Nederland

Over deze locatie

Bij Stijkel Campers kunt u terecht voor de aankoop van een camper (nieuw of occasion), het huren van een camper en het onderhoud aan uw camper in de eigen werkplaats. Maar ook als u uw huidige camper wenst te verkopen, kunnen wij dat in bemiddeling voor u verzorgen.

Stijkel Campers in Harderwijk is dé Adria en Carthago, Bovag erkende, kampeerautodealer van Midden-Nederland. Wij zijn gespecialiseerd in verkoop, verhuur, bemiddeling en onderhoud van campers.

Openingstijden
Zomerperiode
Maandag 13.00 - 17.30 uur ('s winters hele dag gesloten)
Dinsdag 08.30 - 17.30 uur
Zondag Gesloten

Bron: http://www.stijkelcampers.nl

CamperonderhoudCamperverhuurCamperverkoop

Campercontact PRO+

• Alle camperroutes, reviews en foto's
  • Reisplanner: camperplekken langs jouw route
  • Advertentievrij & ruim 70 handige filters

• malibu

• adria

• carthago

• augustus 2020

Al jarenlang komen we bij Stijkel Campers; eerst om te huren en nu om onze gloednieuwe camper aan te schaffen. Zoals altijd voelen we er ons bijzonder welkom en zijn we goed begeleid in het aankoopproces. Restpunten aan de nieuwe camper worden zonder problemen opgelost. Service is subliem!

MenM_NL

MenM_NL

• augustus 2018
    Ruud&Karin

Ruud&Karin

In de advertentie zetten wij normaal bij bemiddelingcampers dat er beperkte inruil mogelijk is. Dat stond hier inderdaad niet bij. Onze excuses daarvoor want het is zeker vervelend als u dan voor niets rijdt. Wat betreft de Abus sloten moet er sprake zijn van een misverstand want die zijn achteraf wel te plaatsen. Wat betreft de oven zijn wij zeer benieuwd hoe die door een ander bedrijf achteraf wel zou kunnen worden ingebouwd in een Carthago. Wij zijn leergierig en zouden dat graag nog een keer van u willen horen of zien hoe dat is uitgevoerd zodat wij daar mogelijk anders in kunnen adviseren.

• juli 2018

Vaklui. Het bedrijf is niet de dichtstbijzijnde Adria dealer maar door de goede service rijden we graag iets verder.

minthe

minthe

• mei 2018

Het bestaat nog! Een familiebedrijf waar service en vakmanschap op een hoog niveau staan. De koffie staat er altijd klaar en er worden uitgebreidde adviezen gegeven. Er zijn zelfs gezellige interessante info avonden voor de beginnende camperaars. Toppertje!!

frima

frima

• maart 2018
    Mart-M

Mart-M

Dank voor deze hele mooie beoordeling. Dat doet ons altijd goed. Vaak hoor je het alleen als dingen niet goed gaan. Dit soort positieve beoordelingen is een motivatie voor ons hele team om zo of mogelijk nog beter door te gaan. Nogmaals hartelijke dank.

Stijkel Campers