busy loading
Bij Campercontact gebruiken we cookies om de website goed te laten functioneren. Bekijk ons cookiebeleid.
Camperonderhoud

Van der Veen Caravans B.V.

Wolvega / Friesland / Nederland

Type camperbedrijf:

Camperonderhoud

Aangesloten bij:

BOVAG

Door de jarenlange ervaring en know-how hebben wij service, kwaliteit en deskundig advies hoog in het vaandel staan. In onze showroom vindt u de caravan merken Knaus en Adria. Ook voor occasion caravans kunt u bij ons terecht, zodat u met de juiste keuze en een prettig gevoel met uw auto en caravan naar de camping kunt gaan, om van uw vakantie te genieten.

In onze moderne werkplaats voeren wij alle soorten onderhoud uit van Bovag onderhoudsbeurten en Focwa pack keuringen, tot het inbouwen van o.a. Truma SER / SR mover, Powr mover en de go2 mover, Fietsendragers, Serviceluiken, airco’s en verschillende andere accessoires.Tevens kunt u in onze kampeershop terecht voor de kleinere accessoires, zoals Thetford producten, Alpina koffiepadmachine, koelboxen en de Cadac skottelbraai en vele andere artikelen. Ook zijn wij geselecteerd schade herstel bedrijf voor Achmea, en voor verschillende andere verzekeringsmaatschappijen.

OPENINGSTIJDEN

N 6°00'18", E 6°00'18"

Gem. beoordelings­cijfer

Gem. beoordelings­cijfer

0,0

Dit is een vereenvoudigde websiteversie, met de app kun je meer!