busy loading
Bij Campercontact gebruiken we cookies om de website goed te laten functioneren. Bekijk ons cookiebeleid.
Camperonderhoud, Camperaccessoires

OMNIA CCS De Veluwe / van Rijn Camper Servive en Schadeherstel bedrijf

Elspeet / Gelderland / Nederland

Type camperbedrijf:

Camperonderhoud, Camperaccessoires

Schadeservice:

OMNIA CSS, NKC Camperschadeservice

OMNIA Caravan & Camper schadeservice De Veluwe en/of van Rijn Caravan & Camper service & Schadeherstelbedrijf is één en het zelfde bedrijf met twéé werknamen, wij verzorgen voor u het onderhouden aan de opbouw van uw camper, en herstellen alle voorkomende schades aan uw camper.

Dit houd voor onderhoud in dat wij een Focwa Camper onderhoudsbeurt aan uw camper kunnen verzorgen, electrische storingen, koelkast storingen,kachel/boilerstoringen, etc.etc. etc. voor u kunnen oplossen.

Voor SCHADEHERSTEL aan uw camper houd dit in dat wij het volgende voor u kunnen betekenen.

Schade herstel aan fabriekscabines onderandere van Fiat/Ford/Mercedes/Volkswagen/Opel/Citroen/Peugeot,etc.etc.

Wij zijn SPECIALIST in het herstellen van Kleine en Grote schades aan uw camper, onder andere het herstellen van: Kleine en Grotere deuken in geprofileerde aluminium camper wanden met de Profile-Repair herstel methode , Herstellen van deuken en scheuren in gladde aluminium wand en dakplaat, INTERIEUR schades, Vernieuwen van aluminium dak en wandplaat, Herstellen van HAGELSCHADE, Herstellen en of vernieuwen van de kunstof ruiten in de zij-achter en voor wanden.

Wij zijn SPECIALIST in het herstellen en vernieuwen van GFK wand en dakplaat.

Wij zijn SPECIALIST in het opsporen en herstellen van vochtschade.

Zie voor verdere inlichtingen onze website!

Contactgegevens:

Kleine Kolonieweg 103 , 8075 PB Elspeet, Nederland
Tel.: 0577-492257 | Email: info@vanrijn-camperschadeherstel.nl | Website camperlocatie

GPS:

N 52.28057, E 52.28057
N 5°46'27", E 5°46'27"

Gem. beoordelings­cijfer

• {{ review.UserName }}
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrReviews }} beoordeling {{ review.PublicProfileOnlyData.NrReviews }} beoordelingen
    {{ review.PublicProfileOnlyData.AverageRating }}
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrPhotos }} foto {{ review.PublicProfileOnlyData.NrPhotos }} foto's
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocations }} camperlocatie {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocations }} camperlocaties
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocationUpdates }} wijziging {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocationUpdates }} wijzigingen

{{ review.Rating | number:1}}

{{ review.CurrentTranslation.Review }}

Reactie van de beheerder {{ review.Reaction.ReactionDate }}
    {{ review.Reaction.CurrentTranslation.Review }}
    Bewerken
    Dit is een automatische vertaling. Klik hier om de beoordeling in de originele taal weer te geven.
    Bekijk de beoordeling weer in de automatische vertaling.
    Reactie toevoegen

{{ review.CurrentTranslation.Review }}

Reactie van de beheerder {{ review.Reaction.ReactionDate }}
    {{ review.Reaction.CurrentTranslation.Review }}
    Bewerken
    Bekijk de beoordeling weer in de automatische vertaling.
    Reactie toevoegen

Dit is een vereenvoudigde websiteversie, met de app kun je meer!