VW Holiday camperverhuur

Groningen, Nederland

Over deze locatie

VW Holiday camperverhuur is hèt adres in Noord Nederland én Portugal om een Volkswagen camper te huren. Wij verhuren onze campers zonder kilometerheffing en werken met flexibele huurperiodes. Het bedrijf is opgebouwd vanuit een particulier initiatief en heeft op dit moment 6 Volkswagen buscampers in de verhuur. Door onze eigen jarenlange ervaring met het kamperen met een dergelijke camper kunnen we u advies en service op maat bieden. We onderhouden onze campers in onze eigen werkplaats waardoor we zeker weten dat u met een betrouwbare camper op pad gaat. Naast de reguliere verhuur hebben we ook diverse arrangementen door de provincie Groningen en verhuren we sinds 2017 Volkswagencampers in Portugal.

Camperverhuur

Campercontact PRO+

• Alle camperroutes, reviews en foto's
  • Reisplanner: camperplekken langs jouw route
  • Advertentievrij & ruim 70 handige filters

• vwholiday@gmail.com

• februari 2018
    Henk-Bakker

Henk-Bakker

Bedankt voor de positieve beoordeling. Voor ons altijd leuk om te lezen dat mensen een fijne vakantie hebben gehad en ije op de goede weg zijn met ons bedrijf.

• oktober 2017
    John_Alie

John_Alie

Bedankt voor de positieve review1 We vonden het leuk om jullie als eerste te mogen ontvangen op onze toekomstige camperplaats, en nog wel met een voor ons bekende camper.

• september 2017
    yogr

yogr

Fijn om te horen dat de camper en de service naar wens was. Bedankt voor de positieve beoordeling.

• januari 2017

Ik ben heel tevreden over de service van dit bedrijf! Betrouwbaar en persoonlijk, goede service. What you see is what you get!

68!

68!