busy loading
Bij Campercontact gebruiken we cookies om de website goed te laten functioneren. Bekijk ons cookiebeleid.
Camperverkoop

Hordo Campers

Almere / Flevoland / Nederland

Type camperbedrijf:

Camperverkoop

Hordo Campers in Almere is een RDW-erkend familiebedrijf (waarin vader Harrie en zoon Don) zich in de afgelopen jaren hun kennis en expertise in gebruikte campers hebben vergroot. Door zich te specialiseren in goede – 2e hands campers is hierdoor vooral het duitse merk Hymer bij ons een veelkomende camper.
Kijk op de home page of er voor u een geschikte camper bij staat.
Bent u op zoek naar een goedkope gebruikte camper dan kunt u zeker bij ons terecht! Wij hopen u snel te mogen ontvangen in onze verwarmde showroom.

De koffie staat klaar!

N 52.36765, E 52.36765
N 5°10'20", E 5°10'20"

Gem. beoordelings­cijfer

• {{ review.UserName }}
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrReviews }} beoordeling {{ review.PublicProfileOnlyData.NrReviews }} beoordelingen
    {{ review.PublicProfileOnlyData.AverageRating }}
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrPhotos }} foto {{ review.PublicProfileOnlyData.NrPhotos }} foto's
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocations }} camperlocatie {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocations }} camperlocaties
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocationUpdates }} wijziging {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocationUpdates }} wijzigingen

{{ review.Rating | number:1}}

{{ review.CurrentTranslation.Review }}

Reactie van de beheerder {{ review.Reaction.ReactionDate }}
    {{ review.Reaction.CurrentTranslation.Review }}
    Bewerken
    Dit is een automatische vertaling. Klik hier om de beoordeling in de originele taal weer te geven.
    Bekijk de beoordeling weer in de automatische vertaling.
    Reactie toevoegen

{{ review.CurrentTranslation.Review }}

Reactie van de beheerder {{ review.Reaction.ReactionDate }}
    {{ review.Reaction.CurrentTranslation.Review }}
    Bewerken
    Bekijk de beoordeling weer in de automatische vertaling.
    Reactie toevoegen

Dit is een vereenvoudigde websiteversie, met de app kun je meer!