busy loading
Bij Campercontact gebruiken we cookies om de website goed te laten functioneren. Bekijk ons cookiebeleid.
Camperverkoop

De Camper Gallery is gespecialiseerd in:

-          Lage kilometerstanden volledig aantoonbaar

-          Nooit ex-verhuur campers

-          Altijd de goedkoopste en mooiste campers van Nederland

Wij bieden zeer scherp geprijsde nieuwe en jong gebruikte campers aan. Waarbij kwaliteit en betrouwbaarheid de uitgangspunten zijn.

Wij kopen alleen gangbare, waardevaste kwaliteitscampers in waarvan de kilometerstanden en onderhoudshistorie bekend is. De ingekochte campers zijn afkomstig uit privé bezit en grotendeels aantoonbaar van de eerste eigenaar. Transparantie, kwaliteit en service staan bij ons hoog in het vaandel.

Wij werk uitsluitend met medewerkers die vele jaren ervaring hebben en gespecialiseerd zijn in de camper branche, eerlijkheid en met u mee denken voor het vinden van uw droomcamper is een van onze prioriteiten. Onze in- en verkopers werken in nauw teamverband samen en kunnen direct concrete beslissingen nemen.

Komt u gerust eens langs om vrijblijvend onder het genot van een kopje koffie onze campers te bekijken. Wij zien u graag tegemoet in Apeldoorn Noord A50 Afslag 25.

De Camper Gallery Apeldoorn bv
Laan van de Dierenriem 61
7324AB Apeldoorn

Info: 06-53 14 82 69 of bij geen gehoor: 055 543 13 01 / 06 53 54 32 82

U bent van harte welkom bij Camper Gallery Apeldoorn,
wij zijn geopend op de onderstaande tijden.
De koffie staat klaar!

OPENINGSTIJDEN:
Maandag van 09.00 tot 17.30 uur
Dinsdag van 09.00 tot 17.30 uur
Woensdag van 09.00 tot 17.30 uur
Donderdag van 09.00 tot 17.30 uur
Vrijdag van 09.00 tot 17.30 uur
Zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur
ZONDAG GESLOTEN (evt op afspraak mogelijk)

Voor ons actuele aanbod en een sfeer impressie kunt u kijken op http://www.campergallery.nl

Contactgegevens:

Laan van de Dierenriem 61 , 7324 AB Apeldoorn, Nederland
Tel.: 055-5431301 | Email: info@campergallery.nl | Website camperlocatie

GPS:

N 52.23753, E 52.23753
N 5°59'14", E 5°59'14"

Gem. beoordelings­cijfer

• {{ review.UserName }}
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrReviews }} beoordeling {{ review.PublicProfileOnlyData.NrReviews }} beoordelingen
    {{ review.PublicProfileOnlyData.AverageRating }}
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrPhotos }} foto {{ review.PublicProfileOnlyData.NrPhotos }} foto's
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocations }} camperlocatie {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocations }} camperlocaties
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocationUpdates }} wijziging {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocationUpdates }} wijzigingen

{{ review.Rating | number:1}}

{{ review.CurrentTranslation.Review }}

Reactie van de beheerder {{ review.Reaction.ReactionDate }}
    {{ review.Reaction.CurrentTranslation.Review }}
    Bewerken
    Dit is een automatische vertaling. Klik hier om de beoordeling in de originele taal weer te geven.
    Bekijk de beoordeling weer in de automatische vertaling.
    Reactie toevoegen

{{ review.CurrentTranslation.Review }}

Reactie van de beheerder {{ review.Reaction.ReactionDate }}
    {{ review.Reaction.CurrentTranslation.Review }}
    Bewerken
    Bekijk de beoordeling weer in de automatische vertaling.
    Reactie toevoegen

Dit is een vereenvoudigde websiteversie, met de app kun je meer!