busy loading
Bij Campercontact gebruiken we cookies om de website goed te laten functioneren. Bekijk ons cookiebeleid.
Camperverkoop

Bouwknecht Campers BV

Smilde / Drenthe / Nederland

Type camperbedrijf:

Camperverkoop

Wij van Bouwknecht Campers BV hebben onderhand 25 jaar ervaring met de in- en verkoop van ongeveer 200 gebruikte campers per jaar. Ook zijn wij zelf actief bezig met het gebruik van campers in de kampeerwereld. Hierdoor kunnen wij u helpen bij het maken van de juiste keuze betreffende uw droomcamper.

Contactgegevens:

Rijksweg 82A , 9422 CE Smilde, Nederland
Tel.: 0592-459700 | Email: info@bouwknechtcampers.nl | Website camperlocatie

GPS:

N 52.92849, E 52.92849
N 6°25'16", E 6°25'16"

Gem. beoordelings­cijfer

• {{ review.UserName }}
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrReviews }} beoordeling {{ review.PublicProfileOnlyData.NrReviews }} beoordelingen
    {{ review.PublicProfileOnlyData.AverageRating }}
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrPhotos }} foto {{ review.PublicProfileOnlyData.NrPhotos }} foto's
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocations }} camperlocatie {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocations }} camperlocaties
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocationUpdates }} wijziging {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocationUpdates }} wijzigingen

{{ review.Rating | number:1}}

{{ review.CurrentTranslation.Review }}

Reactie van de beheerder {{ review.Reaction.ReactionDate }}
    {{ review.Reaction.CurrentTranslation.Review }}
    Bewerken
    Dit is een automatische vertaling. Klik hier om de beoordeling in de originele taal weer te geven.
    Bekijk de beoordeling weer in de automatische vertaling.
    Reactie toevoegen

{{ review.CurrentTranslation.Review }}

Reactie van de beheerder {{ review.Reaction.ReactionDate }}
    {{ review.Reaction.CurrentTranslation.Review }}
    Bewerken
    Bekijk de beoordeling weer in de automatische vertaling.
    Reactie toevoegen

Dit is een vereenvoudigde websiteversie, met de app kun je meer!