Bouwknecht Campers BV

Frank48

• augustus 2019
    Janny1post

Janny1post

U geeft al aan bij uw status als camperaar BEGINNER Als zodanig heeft u ook een camper gekocht. Deze is voorzien van een onafhankelijke externe keuring en op alle punten goed bevonden met een daarbij behorende check lijst. Hier stond dus ook in dat de luifel en horren ed goed waren en naar behoren functioneerde. Bij de uitleg hebben wij alles gedemonstreerd zo ook de luifel. Er is u duidelijk uitgelegd dat een camper een hoop kwetsbare onderdelen heeft zoals horren sluitingen van ramen dakluiken enz. Ook hebben wij u duidelijk uitgelegd dat wij geen garantie geven op het stuk maken van ramen horren sluitingen ed omdat deze te kwetsbaar zijn bij het niet juist of onkundig handelen. Ook heb ik u aangeboden deze zaken op te lossen tegen kostprijs maar u ontvlamde in woede waarna de discussie eindigde en ik niets meer van u vernam. Ten einde heeft u nu maar een negatieve reactie geplaatst om uw ongenoegen nogmaals kenbaar te maken. U en iedere toekomstige camperaar mag weten dat wij niet zwichten voor negatieve publiciteit. Als je 150 campers per jaar verkoopt en maar een paar negatieve reactie krijgt zegt dat wel genoeg over ons en onze nette campers en juiste afleveringen anders zouden er wel meer klanten reageren. Misschien moet u nog eens goed bij uzelf te rade gaan of u wel helemaal terecht bovenstaande zaken heeft behandeld en uitgelegd.

• maart 2019

In juli 2018 hebben wij hier onze buscamper gekocht.Helaas hebben we daarna een aantal problemen gehad, maar gelukkig zijn deze altijd zonder enig probleem door de firma Bouwknecht opgelost. Wij hebben dan ook een "goed gevoel" bij deze firma.

Bes58

Bes58

• oktober 2018
    WillemEllie

WillemEllie

• januari 2018

Wij hebben hier een camper gekocht en zijn prima en vriendelijk geholpen. Wat kleine dingen zijn ter plekke opgelost of konden via ACC in Oosterwolde onder garantie worden verholpen. Kom zeker terug.

A.G.M.-van-de-Vondervoort

A.G.M.-van-de-Vondervoort