Buscamper Nederland

Culemborg, Gelderland, Nederland

Over deze locatie

Over Buscamper Nederland
In onze showroom in het midden van het land vindt u het grootste aanbod buscampers van Nederland. Daarom ook dat we geen betere naam konden bedenken dan Buscamper Nederland. Wij verkopen nieuwe en occasion Buscampers, verhuren hagelnieuwe Buscampers en onderhouden campers. En dan met name van de bekende merken Pössl, Globecar en Adria.

Ruim 30 jaar geleden begon het bedrijf in Limburg. Sinds de oprichting was de keuze gemaakt te specialiseren in Buscampers. Kiezen om gekozen te worden! Wij geloofde in de voordelen van de Buscamper en vonden al gauw de aansluiting bij het merk Pössl welke enkele jaren daarvoor opgericht was om ook uitsluitend Buscampers te maken. Samen werden de bedrijven steeds een stapje groter en bekender. In 2006 verhuisde het bedrijf naar Culemborg vanwege de goede bereikbaarheid en centrale ligging. Het doel was het Buscampercentrum van Nederland te worden en blijven. Zo werd ook het dealerschap van Adria Buscampers toegevoegd. Tot de dag van vandaag is de relatie met Pössl zeer goed en mogen wij ons met trots al meer dan 20 jaar exclusief importeur voor Nederland noemen.

Wij zijn sterk in de volgende punten
• Verkoop van Pössl en Adria buscampers

E-mail: info@buscamper.nl
www.buscamper.nl

CamperaccessoiresCamperonderhoudCamperverhuurCamperverkoop

Campercontact PRO+

• Alle camperroutes, reviews en foto's
  • Reisplanner: camperplekken langs jouw route
  • Advertentievrij & ruim 70 handige filters

• adria

• globecar

• pössl

• april 2020

Zowel bij de aankoop van de camper als bij het onderhoud zijn wij altijd keurig geholpen. Ook tussentijdse reparaties worden snel en adequaat uitgevoerd.

Rijk-en-Ria

Boll

• juni 2018
    Hertog-Piet

Hertog-Piet

Beste camperaar, wat jammer om te lezen dat u dit medium gebruikt om uw beklag te doen. Uw ervaring is uit 2016 en u heeft destijds ervoor gekozen om de koppeling elders te laten repareren. Hierdoor heeft u Buscamper Nederland niet in de gelegenheid gesteld om voor een passende oplossing te zorgen. We hopen dat u alsnog met veel plezier op pad kunt met de camper.

• februari 2018
    Leo66