busy loading
Bij Campercontact gebruiken we cookies om de website goed te laten functioneren. Bekijk ons cookiebeleid.
Camperverkoop, Camperverhuur, Camperaccessoires

Aangesloten bij:

BOVAG

Merken:

Adria, Globecar, Pössl

Persoonlijke aandacht en een goed advies helpen u bij het kiezen uit een groot assortiment van zowel nieuwe als gebruikte Buscampers. We hebben altijd 30 tot 50 buscampers op voorraad waaronder alle nieuwe modellen van Pössl, Globecar en Adria. Tevens hebben we een groot aanbod in gebruikte campers in alle maten, indelingen en prijsklassen. Ook voor accessoire-inbouw, totaal onderhoud en schadeherstel kunnen wij u perfect van dienst zijn!

In onze werkplaats kunnen wij naast al uw camper-werkzaamheden ook het autodeel geheel onderhouden. Hiervoor hebben we 3 ervaren monteurs in dienst die per man over meer dan 20 jaar ervaring beschikken. (Chef werkplaats, 1e automonteur, 1e campermonteur)

Openingstijden:

N 51.93855, E 51.93855
N 5°12'19", E 5°12'19"

Gem. beoordelings­cijfer

• {{ review.UserName }}
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrReviews }} beoordeling {{ review.PublicProfileOnlyData.NrReviews }} beoordelingen
    {{ review.PublicProfileOnlyData.AverageRating }}
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrPhotos }} foto {{ review.PublicProfileOnlyData.NrPhotos }} foto's
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocations }} camperlocatie {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocations }} camperlocaties
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocationUpdates }} wijziging {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocationUpdates }} wijzigingen

{{ review.Rating | number:1}}

{{ review.CurrentTranslation.Review }}

Reactie van de beheerder {{ review.Reaction.ReactionDate }}
    {{ review.Reaction.CurrentTranslation.Review }}
    Bewerken
    Dit is een automatische vertaling. Klik hier om de beoordeling in de originele taal weer te geven.
    Bekijk de beoordeling weer in de automatische vertaling.
    Reactie toevoegen

{{ review.CurrentTranslation.Review }}

Reactie van de beheerder {{ review.Reaction.ReactionDate }}
    {{ review.Reaction.CurrentTranslation.Review }}
    Bewerken
    Bekijk de beoordeling weer in de automatische vertaling.
    Reactie toevoegen

Dit is een vereenvoudigde websiteversie, met de app kun je meer!