ROADVIP Buscampers b.v.

Sleen, Coevorden, Drenthe, Nederland

Over deze locatie

Open new roads

Heerlijk relaxed reizen in een luxe buscamper. Ontspannen op vakantie zonder stress over volgeboekte hotels of campings waar het laatste plekje net weg is. Altijd uw eigen bed, keuken en toilet bij de hand. Lekker cruisen over de wegen die u zelf heeft uitgekozen. Routes waar u een beetje kunt doorrijden en snel op uw bestemming aankomt. En dat alles met veel meer comfort aan boord dan in een gewone auto. Klinkt niet gek toch? Iedereen wil weleens met een buscamper op pad.

Wat is een buscamper?

Een buscamper is een camper in het formaat van een bestelbus. U kunt er rechtop in staan en languit in liggen en beschikt over alle voorzieningen die u gewend bent van een reguliere camper. Zoekt u zo’n soort camper voor een vakantie, een lang weekend of een roadtrip? Dan bent u bij ROADVIP aan het juiste adres.

Koop, verkoop, huur en verhuur

Wij verzorgen de koop en verkoop en de huur en verhuur van buscampers. De camperbus waar je geen E achter B nodig hebt, maar die je snel van A naar B brengt. Dus geen gedoe meer met tentstokken, maar direct comfort en gezelligheid. U ontvangt daarbij onze speciale, luxe service voor een onvergetelijke glamping-vakantie.

Ervaar de echte beleving van vrijheid en ontdek nieuwe wegen.

CamperaccessoiresCamperonderhoudCamperverhuurCamperverkoop

Campercontact PRO+

• Alle camperroutes, reviews en foto's
  • Reisplanner: camperplekken langs jouw route
  • Advertentievrij & ruim 70 handige filters

• bravia

• april 2018
    John-Doe

John-Doe

Hallo familie Blesting, Hartelijk dank voor het in ons gestelde vertrouwen, we blijven ons best doen. We streven naar 100% klanttevredenheid, betekend niet dat we alles in de eerste keer goed doen, maar zetten alles op alles op al onze klanten 100% tevreden te stellen. Groet, Siebren & Wim. Team ROADVIP.

• maart 2018

Een fijn bedrijf waar je je meteen op je gemak voelt. Je wordt er prima geholpen en ze nemen alle tijd voor jou. Ook de service vinden wij fantastisch en raden daarom aan een ieder dit bedrijf aan. Zelf hebben we onze Buscamper ook daar gekocht en zijn zeer tevreden.Ga zo door Roadvip.

johan-en-pleunie

johan-en-pleunie

Hallo Pleunie & Johan, hartelijk dank voor jullie klandizie en natuurlijk altijd welkom. Bedankt voor de reactie! Groet Siebren & Wim, team ROADVIP

• februari 2018

Hartelijke ontvangst, mooie campers in verschillende prijsklasses en goed advies! Nog niet de beslissing genomen om onze huidige camper in te ruilen, maar dat ligt meer aan ons dan aan Roadvip 😉

BS-HV

BS-HV

Hallo BS-HV, Hartelijk dank voor jullie reactie! Bij twijfel ook gewoon rustig afwachten totdat de camper voorbijkomt waar jullie naam op staat, altijd welkom. Siebren&Wim, Team ROADVIP.

• januari 2018
    Chris11

Chris11

Hartelijk dank voor jullie reactie! We gaan uiteraard ons best doen service en gastvrijheid in tact te houden zoals jullie het hebben ervaren. Groet, Siebren en Wim. Team ROADVIP.

• december 2017

Dit jaar gaan we voor het eerst met een buscaper van Roadvip op pad. De campers zien er keurig uit. En we zijn prettig te woord gestaan. We gaan het beleven!

HEdRM

HEdRM

Hartelijk dank voor jullie reactie! We zien jullie graag en gaan er alles aan doen om jullie een fantastische vakantie te bezorgen. Groet, Siebren en Wim. Team ROADVIP.

ROADVIP Buscampers b.v.