OMNIA CCS Bos Postema

Grootegast, Groningen, Nederland

Over deze locatie

Wij streven naar een zo goed mogelijke dienstverlening. Wij waken over uw veiligheid en de waardevastheid van uw camper of caravan. Omnia CCS Bos-Postema heeft als borging het FOCWA keurmerk. Dit keurmerk biedt u een extra zekerheid. FOCWA is een waarborg voor vakkundig en veilig herstel met altijd de fabrieksgegevens en de daarbij horende garanties als uitgangspunt.
Ons bedrijf houdt zich bezig met elke reparatie aan uw recreatievoertuig. Niet alleen alle technische reparaties, wandherstel en kunststofreparaties, maar ook structurele schades aan assen, chassis en de carrosserie. Door onze jarenlange ervaring met schadeherstel aan personen- en bedrijfswagens , bent u verzekerd van veilig en betrouwbaar schadeherstel met 7 jaar garantie.
Kleine schades worden gerepareerd met het Profile Repair Systeem. Dit systeem is speciaal ontworpen om geprofileerde wanden onzichtbaar te herstellen en daardoor de schadelast aan caravans en campers aanzienlijk te verminderen.
De gehele wand van uw recreatievoertuig kan blijven zitten en alleen de schade wordt hersteld.
Wij geven niet alleen 10 jaar garantie op een Profile reparatie, maar staan ook garant voor de juiste kleur.

* Alle vormen van glasschade
* Originele onderdelen
* Optimale bedrijfsuitrusting
* Grote spuitcabine (20m lengte)
* Ruime ervaring met kunststofreparaties
* 7 jaar garantie op de uitgevoerde werkzaamheden
* Slim schadeherstel dmv spotrepair en uitdeuken zonder spuiten
* Technisch onderhoud en reparaties

Camperonderhoud

Voordelen van de app

• Toegang tot alle reviews en foto's
  • Offline te gebruiken
  • Uitgebreide filtermogelijkheden