busy loading
Bij Campercontact gebruiken we cookies om de website goed te laten functioneren. Bekijk ons cookiebeleid.
Camperverkoop

Drents Camperhuis B.V.

Ruinerwold / Drenthe / Nederland

Type camperbedrijf:

Camperverkoop

Het Drents Camperhuis is een verwezenlijkte droom van Ingrid, Stephan en Wander. Vanuit onze camperpassie en de wens om dit samen met anderen te delen, zijn wij in 2014 gestart met het verhuren van campers. Wander, de broer van Ingrid, woont al jaren in Frankrijk en kocht de verhuurcampers in Frankrijk in. Het lukte hem keer op keer om mooie campers in te kopen met een gunstige prijs/kwaliteitsverhouding. Veel huurders wilden nadien ook een camper bij ons kopen. Omdat het altijd weer een fijn gevoel geeft de juiste camper voor de klant te hebben gevonden, zijn wij ons daar steeds meer op gaan toeleggen. In 2017 hebben wij onze verhuuractiviteiten beëindigd, om ons zo volledig te kunnen richten op het aan- en verkopen van jonge, kwalitatief hoogwaardige campers.

Contactgegevens:

De Arke 8 , 7961 LJ Ruinerwold, Nederland
Tel.: 06-51816817 | Email: info@drentscamperhuis.nl | Website camperlocatie

GPS:

N 52.72238, E 52.72238
N 6°14'38", E 6°14'38"

Gem. beoordelings­cijfer

• {{ review.UserName }}
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrReviews }} beoordeling {{ review.PublicProfileOnlyData.NrReviews }} beoordelingen
    {{ review.PublicProfileOnlyData.AverageRating }}
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrPhotos }} foto {{ review.PublicProfileOnlyData.NrPhotos }} foto's
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocations }} camperlocatie {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocations }} camperlocaties
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocationUpdates }} wijziging {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocationUpdates }} wijzigingen

{{ review.Rating | number:1}}

{{ review.CurrentTranslation.Review }}

Reactie van de beheerder {{ review.Reaction.ReactionDate }}
    {{ review.Reaction.CurrentTranslation.Review }}
    Bewerken
    Dit is een automatische vertaling. Klik hier om de beoordeling in de originele taal weer te geven.
    Bekijk de beoordeling weer in de automatische vertaling.
    Reactie toevoegen

{{ review.CurrentTranslation.Review }}

Reactie van de beheerder {{ review.Reaction.ReactionDate }}
    {{ review.Reaction.CurrentTranslation.Review }}
    Bewerken
    Bekijk de beoordeling weer in de automatische vertaling.
    Reactie toevoegen

Dit is een vereenvoudigde websiteversie, met de app kun je meer!