Veelgestelde vragen

Hoe kom ik op mijn beheerdersaccount van Campercontact?

1. Ga naar Campercontact.com en klik op inloggen.

2. Je ziet nu een inlogscherm. Gebruik hetzelfde e-mailadres als die zichtbaar is op de detailpagina waarvan je de beheerder bent. Als je je wachtwoord vergeten bent, klik dan op wachtwoord vergeten.

3. Wanneer je ingelogd bent klik je op mijn camperlocaties. Selecteer je camperlocatie.

Hoe wijzig ik mijn locatiegegevens?

Dit is je beheerderspagina van je camperlocatie. Hier kan je de locatiegegevens wijzigen en/of toevoegen. Deze gegevens zijn óók zichtbaar voor alle bezoekers/gebruikers van Campercontact.

Als je iets aanpast, klik dan op publiceer aanpassingen.

Hoe voeg ik openingsperiodes en tarieven toe?

1. Klik op periode toevoegen.

2. Vul nu de groen gearceerde velden in. In dit voorbeeld voegen we een periode toe van 1 mei – 1 oktober met een overnachtingstarief van € 10,- en € 2,- belasting per persoon.

3. Klik op opslaan.

4. De nieuwe openingsperiode is toegevoegd. Klik op publiceer aanpassingen. Dit zorgt ervoor dat de aanpassingen ook zichtbaar zijn voor bezoekers.

Hoe geef ik korting aan gebruikers van Campercontact? En wat zijn de voordelen?

Door korting te geven aan gebruikers, wordt je locatie in groen uitgelicht op www.campercontact.com en in de app. Dit geeft je de mogelijkheid om (tijdelijk) meer zichtbaarheid te krijgen voor je camperlocatie.

Campercontactgebruikers kunnen een hogere status krijgen (beginner, brons, zilver, goud) door bijvoorbeeld het schrijven van reviews en het toevoegen van locaties.

Weergave op desktop

Weergave in de app

Hoe het werkt

1. Om korting te geven klik je op de edit knop (zie rood gearceerd).

2. Je ziet het volgende scherm. Vul de gewenste kortingstarieven in (zie groen gearceerd) Als voorbeeld hebben we verschillende tarieven toegevoegd, gebaseerd op de status van de gebruiker (beginner, brons, zilver, goud).

3. Klik op opslaan.

4. Klik vervolgens op publiceer aanpassingen. Dit zorgt er voor dat de aanpassingen ook zichtbaar zijn voor bezoekers.

Hoe kan ik reageren op reviews van bezoekers?

1. Klik op reactie toevoegen.

2. Plaats je reactie onder de review en klik op publiceer reactie.