Een leuke haven met zo'n 15 camperplaatsen. We stonden tussen de twee dokken. Helaas gebruiken veel automobilisten deze plek om uit te kijken naar zee en af te slaan in plaats van de laatste meters te lopen. Toiletten zijn schoon. We gebruikten geen elektriciteit of douches.

Pinguineunterwegs

zeer mooie plaats met elektriciteit en verwijdering. Momenteel weinig aan de hand, einde vakantie. 190 kronen inclusief elektra.

• september 2021

Zeer mooie grasplaatsen aan de "heuvelachtige" haven - elektriciteit indien nodig, V / E in de binnenhaven - geweldig uitzicht op de Oostzee - betaling bij de automaat in de haven met creditcard

• september 2021

Asaa Havn