fijne camperplaats met verharde plekken, dut najaar bijna een must. Sanitair prima en heel vriendelijke beheerder. Cash betalen.

niekenali

zeer rustig, goede uitvalsbasis om de rest van het eiland te verkennen. Overdag met de camper op het strand, is een leuke ervaring. sanitair blok is dik in orde. En je krijgt bezoek van bambi’s.

Miemiemie

Ik was hier voor de derde keer, alles is picobello in orde hier. Overdag mag je met je auto/ camper op het strand staan. Daar was ik vorig jaar met Midzomernacht.

Fanø Fiskesø