• september 2019

OK camping, maar niet speciaal, goed voor doorreis.

• augustus 2017

Verzorgde camping. Er werd niet meer Nederlands gesproken, er was ook geen snackbar meer en ook geen mogelijkheid voor afhaalmaaltijden. Waren er snel uitgekeken.

• juni 2014

12 t/m14 juni 2014 gestaan. Rustige camping met mooie grote plaatsen, net sanitaire, Nederlands gesproken. Rondom de camping niet veel te doen. Mooi uitzicht vanuit de camper. We hebben hier 3 nachten met veel plezier en rustig gestaan.

• september 2019

OK camping, maar niet speciaal, goed voor doorreis.

• augustus 2017

• juni 2014