4x4andmore!

Vanwege de ligging... Nabijheid van het centrum/haven van Gudhjem, direct aan het water, alle plaatsen met uitzicht op zee....een geweldige plek. Sanitair schoon. Hele aardige exploitanten. Waar voor je geld voor ons absoluut prima. Heerlijk weer.

Oscar2022

Een fantastisch uitzicht over de Oostzee. Vriendelijke operator en met ACSI ook zeer betaalbaar. Het sanitair valt onder cultureel erfgoed, maar functioneert en wordt schoon gemaakt. Grijs water in een kleine put in de weg achter op de camping. We hebben er fijn gestaan.

Gudhjem Camping