Bezocht juni 23. Prima familiecamping, op korte loopafstand van een mooi strand en aantrekkelijk tarief. Dennenbomen, voor wat schaduw, maar gelukkig niet te veel. Sanitair prima, schoon. Zelfs zwembad (betaald) aanwezig. Camperverzorgingsplaats aanwezig. Mooie omgeving om te fietsen.

4x4andmore!

Voor ons allemaal een geweldige plek om vakantie te vieren. Sanitair prima. Hele aardige exploitanten. Waar voor je geld voor ons absoluut prima. Voor ons, als niet-hondenbezitters, is het fijn niet altijd en overal te struikelen over hondenpoep en dergelijke. Heerlijk weer.

Oscar2022

Prachtige camping in een dun bos. Mooie grote plaatsen, zeker op het laatste veld. Ruim voldoende en smetteloos sanitair. Douche achteraf afrekenen met swipe card. Efficient restaurant, bij de bar bestellen en piepertje gaat als het klaar is.

Dueodde Familiencamping