zodra de receptie dicht is kun je niet meer de camping op icm volgende dag inchecken of iets dergelijks

Koekie84

Inderdaad vrij duur. Maar dat zijn de campings in DK. Ruime, rustige plekken tussen naaldbomen. Geen rijtjes! Dat vinden wij fijn en gezellig. Schoon sanitair en schone keuken. Kopenhagen via het treinstation op 20min. lopen. Helaas geen broodservice.

EducationOnTour.com

Prijs/prestatie ver weg! De parkeerplaatsen die bij ons beschikbaar waren, leken meer op een iets grotere, groene parkeerplaats. Bij droog weer raden we aan om de grote weide te gebruiken, maar er is geen schaduwplek.

Køge & Vallø Camping