prima stapelaars met de camper. Je staat op gras of op het grind bij de schuur. Aan de wand van de schuur zitten twee stroomaansluitingen. de wc en de douche zijn te bereiken via de binnenplaats van de boerderij. Daar moet ook water worden gehaald.

Fleurette5

Een prima, zeer rustige locatie met een zeer vriendelijke eigenaar. We betaalden 100 kronen per nacht en 10 kronen pp. voor het douchen. We waren hier 3 nachten en hebben heerlijk gefietst.

• mei 2022

Prima plek. Heel rustig mooi uitzicht op de koeien.

• mei 2022

Prima plek. Heel rustig mooi uitzicht op de koeien.

• Vesterbyvej 5

6840, Oksbøl, Denemarken