Best stop so far! Heerlijk aan het strand. We kwamen pas laat (net voor zonsondergang) aan. Heel rustig. sochtends op het strand ontbeten en met de kinderen gespeeld. Niemandsland!

FamVisserCamper

Perfecte plek om een nachtje te verblijven! Alleen lokale mensen komen om te vissen of te wandelen.

Stayforthenight

Heerlijke plek om de nacht door te brengen, vlak aan het mooie strand. We stonden er alleen maar is niet vervelend. er komen regelmatig wandelaars, vissers en hondenuitlaters. Een van de mooiere plaatsen.

• Flakvej

9300, Sæby, Denemarken