Leuke rustige plaats, alles bij de hand, leuke wandeling naar het centrum langs het water. geld in envelop aan de zijkant van huisje, propere toilet.

Pvanemmelo

De plek is fantastisch! Er zijn mooie picknick tafels, en verder is het niet zo fris, het sanitair is bedroevend en erg vies. Eigenlijk is €25 veel te duur.

Anjo.

‘ s avonds om 20.00 nog plek genoeg. Kosten inmiddels 25,00 euro’s. (in enveloppe mogen zowel Deense kronen 185 als euro’s). Van aardige beheerder kregen we volgende ochtend 5 kronen muntjes voor de douche. goed warm water bij afwasplek. Super rustige plek.

Maltrupvænge Lystbådehavn