Douche met 5 DKR munt (2,5 min): indien receptie niet bezet druk op de middenknop van de portofoon die daar hangt: er zijn 3 goedkopere plaatsen nabij het sanitair die net zo goed zijn (Oa/b/c/): prijs is inclusief stroom. sanitair is schoon edoch karig.

• juli 2020

Prima plek aan een meer, nabij leuke haven en centrum op loopafstand. Ruime plekken en sanitair netjes. Wij hebben hier twee nachten gestaan.

• juli 2020

hier geweest, maar een vreemd ontvangst. De camping baas stond verbaasd te kijken terwijl we aankwamen rond 17.00uur en nog geboekt hadden i.v.m. de corona voorschriften. Ook was het behoorlijk druk, in vergelijking met de foto's.

Skælskør Nor Camping