Waarschijnlijk de beste site waar we hebben verbleven. Geweldige lay-out, alle diensten gecontroleerd door uw persoonlijke pincode, warm welkom en over het algemeen een heerlijke plek om te verblijven. Goede fietstochten in de buurt, vijf sterren van mij!

NorthernLight

Prima stop aan meertje. online boeken voor 150 kronen. stroom inclusief. je krijgt een code en daarmee kan je douchen, in keuken om te koken of af te wassen en gebruik van toilet. toilet lozen is gratis. lux sanitair ook al liep putje van douche niet door

Sunds SøCamp