rustige plek, op wandelafstand van oude stadje, de moeite waard. Aanrader!

JanMari

Rustige plek, we stonden er met 4 campers, naast de brandweerkazerne. Veilig gevoel. Je staat inderdaad wat scheef, de blokken konden ons niet helemaal recht krijgen, maar voor een gratis nacht met voorzieningen was dat geen probleem. 3km van de snelweg. Perfect voor onderweg👍

Siempies-on-tour

Keurig verzorgde CP. Gravel ondergrond, beetje schuin. Er is drinkwater, je kunt er lozen, er zijn stroomaansluitingen en je kunt er je niet-chemische toilet legen. Enig verkeerslawaai

lage-ligger

rustige plek, op wandelafstand van oude stadje, de moeite waard. Aanrader!

• Hohenloher Straße

74592, Kirchberg an der Jagst, Duitsland