De parkeerplaats is onlangs betaald - het bedrijf Roadsurfer heeft hier informatieborden met QR-codes geplaatst en wil graag een vergoeding voor het gebruik ervan. Goed...

Sky-Traveller

mooie camperplaats 4 plaatsen geen voorzieningen. het boord langs de weg wijst nu de verkeerde kant op

BTermeer

Mooie plaats voor een overnachting als je de route volgt van de romantische strasse. Dorp stelt niet zoveel voor maar er is een bakker om de hoek. Wij stonden naast het gras dus lekker met de stoelen buiten.

Stellplatz Jahnstrasse