An der Taubermündung

Wertheim am Main, Main-Tauber-Kreis, Regierungsbezirk Stuttgart, Baden-Württemberg, Duitsland

An der Taubermündung

P4 volgen, onder de brug door - gratis pendelbus naar Expocamp/Outletcenter, kaartjes bij Touristinfo - supermarkt 1km - centrum 300m

• Linke Tauberstraße

97877, Wertheim am Main, Duitsland

• juli 2020

De plaats voldoet volledig aan de verwachtingen die we hadden van de vorige beschrijvingen. Het adres was ons nuttiger dan de coördinaten omdat ons navigatiesysteem ook zei dat we de parkeerplaats hadden bereikt toen we op de Odenwaldbrug reden.

• september 2019

We hebben hier overnacht als tussenstop. Centrum is vlakbij om iets te gaan eten. Camperplaats stelt niet zoveel voor, achteraan een parking. Je kan onder de brug staan of aan het water, ons hadden ze verwittigd dat er soms iets van de brug wordt gegooid. Wel de mogelijkheid om te lozen

• september 2019

• Linke Tauberstraße