Een onverzorgde verlaten plaats, bij de camping betaald. Geen betalingsbewijs gekregen. Gras is in geen weken gemaaid. Er staat een hek voor één van de slagbomen en we hadden geluk dat we op tijd weg gingen want ze zijn daar gasleiding aan het aanleggen en de weg werd afgesloten.

Anne-Elise

Pop-up Stelplatz. is gewoon open. Ziet er wat verwaarloosd uit, maar alles functioneert prima: grijs water afvoer, chemisch toilet afvoer, waterinname, electriciteit. Kosten €12. Betalen op naastgelegen camping, 500m verderop. Douchen kan ook op de camping, dan kost het verblijf €15.

HuKa2

Ruimte bestaat niet meer, afgezet met een bouwhek.

HuKa2

Ruimte bestaat niet meer, afgezet met een bouwhek.

P&C Anlage