• augustus 2021

Vriendelijke eigenaren. Enigszins gedateerde camping met veel vaste staanplaatsen. Voor campers is er een apart veld, wij hadden een prachtig plekje aan het water. Sanitair is verouderd maar wel schoon. Wij waren hier in augustus toen was er geen broodjes service zoals aangegeven op de website.

• juli 2021

Zeer idyllische plek onder bomen. Aangrenzend 2 weilanden waarop je een beetje schuin staat. Maar over het algemeen erg leuk. Lekker gastrol. Sanitaire voorzieningen zijn eenvoudig maar schoon. Duidelijke administratie. We komen graag terug

• augustus 2020

Prima camping, mooie plek. Goed fietsen naar oa Brandenburg. Sanitair schoon.

• augustus 2021

• juli 2021

• augustus 2020

Prima camping, mooie plek. Goed fietsen naar oa Brandenburg. Sanitair schoon.

Flachsberg