We bezoeken deze camping al jaren voor vriendenbezoek. Die wonen op 12 km fietsen. Keurig, schoon, maar de prijs is hard gestegen. Voor €58 verwachten we wel heel wat meer toeters en bellen. zeker nu het nabijgelegen restaurant aan de Mahlower See niet veel meer voorstelt.

• april 2022

mooie rustige camping, geen broodjesservice, schoon sanitair. wij betaalden voor 2 nachten ca 33,00 vd plek, 2x 24 euro voor 2 volwassenen, en 6 euro voor de stroom, 89,00 euro. Beter duur als niet de koop zal maar zeggen. oh ja de treinverbinding ligt er voorlopig uit er rijden vervangende bussen,

• april 2022

Campingplatz am Mahlower See bei Berlin