Parkeerplaatsen beperkt door hagen en vrij smal + hellend. Afvoer van grijs water is niet gemakkelijk toegankelijk, alleen mogelijk met een slang. Douchen 2€/4 minuten 😱. De bistro is oké. Winkelen op 500 meter. 15 € is te duur voor deze plek. Stop de hebzuchtige exploitanten!!

Mecki4you

Mooie plek. €15,- zonder stroom. Verdere kosten zijn douchen en toilet. Bon van toilet geeft korting bij de bistro.

Wido

Top locatie…leuk aan het haventje en 5 min lopen vd Lidl. Wij hebben er v 0,00 gestaan…stroom gebruikt…ons aangemeld…zou iemand komen maar nooit gezien…

Stadthafen Liebenwalde