Wij zijn erg teleurgesteld. 's Nachts is het donker (geen verlichting), overal liggen strokabels. Nogal smerig en er zijn overal bouwplaatsen. Zitplaats 1e rij meer 72€. Het tv-optreden is oogverblindend. Wij komen zeker niet terug

pliebma

uw gegevens zijn onjuist. deze camping accepteert de Acsi-kaart niet. voor één nacht, 2 personen in een camper, zonder elektriciteit betaalden we 32 euro en met de regen was het een puinhoop. Bovendien ligt Possdam op 11 km fietsen.

Campingplatz Himmelreich