• oktober 2022

Uitstekend, gloednieuw sanitairgebouw (WC, douches, wasserette) met ook een klein hotel, een buurtwinkel met basisproducten en een bistro. Check-in, shop & bistro zijn open tot 20.00 uur, sanitair 24/7 open. Gemengde ruimte voor zowel campers als caravans. Water en elektriciteit bij elke stand.

• juni 2020

Leuke duurzame camping. De prijs is ongeveer 30 euro per nacht voor een camper met 2 personen en elektriciteit. Ter plaatse is alles aanwezig: vrouwen. Het aantal parkeerplaatsen is nu hoger, maar nog steeds erg prettig. Mede door de indeling en vergroening.

• mei 2017

Waren voor de eerste keer op deze plaats. Toiletten erg schoon. Maar de prijs is een beetje overdreven. Betaald Volgens app 15 € 2 personen incl. Maar we hebben voor 2 nachten, elektriciteit, hond en onze zoon 61,90 €.

• oktober 2022

• juni 2020