plekje vlakbij de Rijn. We hebben 1 nacht gestaan. De toegangsweg in Wesel is afgesloten maar de cp is wel bereikbaar. Diverse restaurants in de buurt maar allemaal dicht. Ruime plekken met uitzicht op een bouwplaats.

Autostars

nette camperplek met veel plaatsen. water is gratis. net als afvoer vuil water en wc losing. kosten 11 euro. te betalen bij automaat. stroom 1 euro per 1,5kw. vlakbij de Rijn.

• november 2023

Vandaag hier één nacht verbleven. De ruime plaats was erg druk voor deze tijd van het jaar. Helaas werkt de WiFi helemaal niet.

• november 2023

Reisemobilstellplatz Römerwardt