het is een leuke plek met slechts plaats voor 4 auto's. Maar het is verkeerde informatie. Ze hebben geen CT, grijswater of zoetwater. We konden geen wifi vinden omdat het op kantoor gesloten was toen we aankwamen. Toch mooi uitzicht en rustig.

annikaebäst

prima prijs prestatie verhouding. rustige plek en 20 min wandeling naar historische oude stadskern. geen gemarkeerde plaatsen en om die reden soms wat onduidelijk hoe je je moet opstellen.

GKR

Leuke, maar rommelige CP. Het lozen van het chemisch toilet is niet meer mogelijk . MaxenWil

Wiking Yachthafen