Grote plekken. Als er geen plek meer is hebben ze een veld zonder stroom om te staan. (sta je eigenlijk leuker) Super sanitair, mooi strand aan het meer. Vreemd is dat je het chemisch toilet alleen kunt ledigen als je € 1,-- ingooit. Dat verwacht je op een camperplaats maar niet op een camping.

MBrouns

Relatief kleine camping die alles heeft wat je maar kunt wensen. Super mooi modern sanitair, vriendelijk personeel en verzorgde buitenfaciliteiten. Het meer is ook mooi en de kiosk is open bij mooi weer. En dat allemaal tegen redelijke prijzen. Wij komen zeker meerdere keren terug.

• juli 2020

Zeer schoon sanitair, mooi strand, ruime parkeerplaatsen, wij vonden het 2 dagen leuk!

• juli 2020

Kiesseecamping Plus