mooie omgeving, rustige plek. wij hebben 24 euro betaald per nacht inclusief stroom en douche. Wilma

• september 2021

De omgeving is super ( daarvoor de sterren) maar de camping op zich is niet meer dan een breed bospad met een stroomkast er bij. Bij regen zo te zien slecht toegankelijk, diepe sporen zijn zichtbaar, waar door het vlak zetten lastig is. En de prijs voor 1 nacht met stroom €20,- excl. douche!

• juli 2021

rustige kleine camping, de CP-operators zijn vriendelijk en relaxed. Kleine kiosk, open bij mooi weer, braadworst en Co. 's ochtends broodjesservice (vooraf bestellen). we voelden ons zeer comfortabel.

• september 2021

• juli 2021