Het is een fantastisch uitzicht vanaf de terrassen, maar 37€ is ech veels te veel voor zulk verouderd sanitair. we hebben op plekken gestaan voor 21€ met veel luxer sanitair. En als je elektrische verwarming hebt wordt het nog meer. De sterren zijn voor het uitzicht en de ontvangst.

• april 2018

Ons laatste adres in Finland... er zijn weinig camperplaatsen, dus met wat er is, moet je het doen. Minimale aandacht voor de gasten en zeker niet een adres waar je langer wilt verblijven, dus na 1 nacht weer verder... nu richting Noorwegen.

• september 2017

Bezocht in juli 2017. Leuke plek dichtbij het meer, veel muggen. Toiletten kunnen schoner, toiletpapier ontbreekt. Goed biertje in een restaurant.

• april 2018

• september 2017