Prima camperplaats, gelegen aan meer en vlakbij Kleine Beren wandelroute. 20 euro excl. stroom en 25 euro incl. Prijs incl. gebruik (gedateerde) douche en toilet, water en lozen. Restaurantje is niet meer in gebruik.

RemyH674

Bedankt voor je bezoek en feedback :) Toilet / douche is ook inbegrepen 20€ en elektriciteit + 5€. Sorry als we verkeerde informatie hebben veroorzaakt.

mooi plekje. helaas weinig vlakke plaatsen. geen water, geen casetteleeg plek, geen vuilwaterloosplek, maar wel 20 euro en met electra 25.

panoramadria

Hallo en bedankt voor de feedback! Vraag gerust of je water moet vullen, cassette legen of afvalwater etc. en we komen er wel uit :)

Prima plek als je de kleine berenroute wilt wandelen. De start is meteen vanaf de camping en ook kun je een rafting tour boeken vanaf deze plek. Er is een vuurplek en 2 prive strandjes. wc en douches waren verouderd maar wel schoon.

Ala-Juuma Camping