Fijne plek met prachtig uitzicht met zwemmogelijkheid en speeltuin. In een andere app staat genoemd dat hier niet meer geparkeerd zou mogen worden, maar wij hebben geen borden met verbod kunnen ontdekken.

Dondeyne

Prachtige plek bij een klein haventje met uitzicht over het water. Er zijn maar liefst 2 deels overdekte vuurplaatsen en er is een zeer ruime hoeveelheid hout, droog opgeslagen. Veel ruimte en heel rustig. Er zijn afval containers op de plek.

• augustus 2020

Heel mooie rustige plek met een geweldig uitzicht. In het weekend en in de vakantieperiode is er zeker meer te beleven, want er zijn hier ook enkele vakantiehuizen. Wij stonden hier op maandag met drie andere kampeerders. U kunt ook een kampvuur maken, hout is aanwezig.

• augustus 2020

Parking Kalasatama