Vaskikello

Pyhäjärvi, Finland

Vaskikello

voorzieningen aan overkant bij ABC Pyhäjärvi [sitecode 21222] - langs snelweg - geen overlast - centrum 5,5km

• Vaskikellontie 420

86800, Pyhäjärvi, Finland
  • € 0,00 • 1 apr. t/m 1 nov.

• juni 2019

Hier bent u op een druk kruispunt. De enige plek waar iets op het platteland staat is: privé, 6.- € per persoon. Zeer ondoorzichtig voor mij. De plaats blijven zou te luid zijn.

• juli 2018

Origineel bezoek aan de klokken! Het parkeren leek luidruchtig. We gingen slapen aan de andere kant van de 75 voor ABC op een parkeerplaats met gemarkeerde plaatsen rond grote stenen. We waren alleen. Zeer stil.

• mei 2018

maaloo

Alle 4 reviews zien? Koop Campercontact PRO in de app en bekijk alle reviews ook op de website!

• Campinggedrag toegestaan

• juni 2019

• juli 2018

• mei 2018

maaloo

• € 0,00 • 1 apr. t/m 1 nov.

• Campinggedrag toegestaan