• oktober 2021

ik geef 5 sterren omdat de sauna echt geweldig is. De camping is zeer eenvoudig, met een bevlogen eigenaar. Hij spreekt nauwelijks Engels maar dat is geen probleem. Een prima locatie als het caravan park op de berg gesloten is.

• oktober 2021

Nieuwe operators voor 2 maanden. Zeer vriendelijk, behulpzaam, praat graag met de kampeerders. Prijzen ok, sauna kan op elk moment geboekt worden. Plaats op straat, terrein met een lichte helling. We zullen de ruimte zeker opnieuw gebruiken voor onze geplande Noordkaap-tour. Ralf en Ute

Luxia Camping