Allemaal waar! Echte Finse camping, kraakschoon

Jorunn-van-Putten

op aanraden van deze app naar dit adres gegaan. goed bereikbaar en de ligging is super. we hebben een foto toegevoegd met overzicht van de plaatsen de groene zijn voor gasten. de sauna toiletten en douches zijn super schoon. de gastheren uitermate vriendelijk. een heerlijk verblijf gehad.

atlas39

Ik heb maar één woord voor deze camper: super! Ga er heen als je in de buurt bent!

Allemaal waar! Echte Finse camping, kraakschoon

Camping Mussalo