• november 2023

laagseizoen (21 november) pakket 15 € / 24 uur elektriciteit 16A inbegrepen, alles geautomatiseerd, uitgang met gereserveerde ruimte als je betaalt bij binnenkomst... sanitair??? open bij aankomst, de volgende dag gesloten....3e keer dat ik daar kom, kom ik terug

Huskysportsweden

Mooie CP in de stad. wij waren er op Zondag geen last van de Treinen . Op Maandag ochtend vroeg waren er aankomsten dus toen wat eerder wakker. Verder leuke plek hoor. Restaurants op loop afstand.

Fam.-Van-den-Berg

heel mooie camperplaats. maar de prijs is van 8 euro gestegen naar 15 euro per 24 uur.

• november 2023

Aire de Camping-Car