Parking la Ferme is dicht en gaat niet meer open. Dit vertelde ons de 87 jarige eigenaresse. Haar man is overleden zij wil hier niet verder mee gaan. Jammer leek me een mooie plek te zijn om een paar nachtjes te staan. Mevrouw een verdere goede gezondheid gewenst en toen zijn we verder gereden.

• augustus 2021

camping tijdelijk gesloten. geen flauw idee wanneer weer open. maar anders zeker een prima plek.

• augustus 2021

Prima basic plek als je helemaal zelfvoorzienend bent. Rustig gelegen tussen de fruitbomen. Laaghangende takken. Eigenzinnige eigenaresse op leeftijd. Elektra kost 4 euro, hond 3 euro.

Parking la Ferme