goed voor 1 nacht en dan wegwezen op cp vervallen gravel druk druk op de weg stadje geen idee wat je hier moet zoeken

dianelen

Betalen bij de havenmeester. 7.50 euro, daar komt nog toeristenbelasting bij. Stroom tot 19.00 uur gratis. Water gratis net als grijswater lozen en toilet legen. Met 5 minuten in het dorpje....Prima voor 1 nacht.

GBrandriet

CP is nog steeds gesloten. Geen werkzaamheden te zien. Aan de achterkant is een groot, algemeen parkeerplaats. We hebben daar (met andere camperaars) prima overnacht.

• Rue du Zornhoff 12

67700, Saverne, Frankrijk