leuke kleine camping, we hadden plaats 81 met mooi uitzicht, dorp viel ons tegen, niet echt op loopafstand met 30 Gr. fietsen is hier soms pittig. Broodjesservice, prima voorzieningen. voor 2 nachten € 36 met CC kaart.

PiKoDiKo

Zeer vriendelijk ontvangen, sanitair is redelijk, ruime plaatsen, busstation aan de overkant met vele mogelijkheden o.a. Straatsburg en Saverne. Plaatsje zelf is ook de moeite waard.

supergemakkelijke toegang tot Straatsburg - ongeveer 30-40 minuten per bus- en busstation op slechts ongeveer 5 minuten afstand van de camping - zeer vriendelijk personeel bij de receptie. Sanitair & douches wat verouderd MAAR schoon en goed onderhouden.

Camping Onlycamp de Wasselonne