mooie CP ruim een wijnproeverij aan de overkant water en wc legen 2 euro. koop je een lekker wijntje dan is het gratis. wc ook aan de overkant maar s’avonds dicht. ook bakker en patisserie aan de overkant. prima plek. 👍

Primowees

Hallo Primowees, Wij danken u voor uw feedback en uw vriendelijkheid. Ik ben blij u te mogen verwelkomen. Jurnçon-kelder

Rustige nacht gehad. Zwart water (toilet) kan ook geloosd in de hoek van de verzorgingsplaats.

M.-Heesters

Bedankt voor deze reactie M-Heesters, tot snel!

grote parking met aangegeven camperplaatsen. gratis rondleidingen met daarna proeverij . lekkere wijn tegen redelijke prijzen. rustige plek, voorzieningen aan de overkant, wel eerst jeton ophalen!

Zenith

Bedankt Zenith dat u de tijd heeft genomen om uw mening achter te laten. Ik kijk ernaar uit u weer te mogen verwelkomen!

M.-Heesters

Bedankt voor deze reactie M-Heesters, tot snel!

Cave de Jurancon