Camping Huttopia Lac de la Siauve

Lanobre, Cantal, Auvergne-Rhône-Alpes, Frankrijk

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

mooi aangelegde terrassen camping met goede service. heel mooi sanitair. ruime plaats om grijs water te lozen. tip, wandelen naar het kasteel is 3,5 km door het bos. op de fiets ( e bike ) naar de barrage was wel zwaar.

acdewit

Prima plek met sfeervol sanitair. Waren daar met een stacaravan en voelden ons niet ongemakkelijk. Aan de negatieve kant is er geen mogelijkheid om met kinderen te fietsen in de omgeving behalve op de hoofdweg of op wandelpaden.

Camping Huttopia Lac de la Siauve