Camping La Rochelambert

Saint-Paulien, Haute-Loire, Auvergne-Rhône-Alpes, Frankrijk

• mei 2022

Mooie camping met vriendelijke ontvangst. Heel schoon sanitair. Plekjes niet erg groot, enkele ook wat schuin. In het hoogseizoen zal het hier druk zijn.

• april 2022

Wat een fijne, gemoedelijke sfeer op deze camping. Attente en vriendelijke eigenaren, broodjesservice, een klimpark op loopafstand, de mogelijkheid om een elektrische auto te huren en er is veel te beleven in de omgeving, zowel wat betreft natuur als cultuur. Wat ons betreft een aanrader!

• april 2022

Camping La Rochelambert