Campers niet meer toegestaan hier (helemaal niet, ook niet overdag). Er is 300 meter verderop (terug) ri Le Rozel (D512) wel een speciale camperplaats - La Roquette (2e parkeerplaats). Honden niet toegestaan op het strand.

Ton-Bouman

Erg mooie plek. Maar let op: alleen voor voertuigen tot 5,5 m lang!

• mei 2022

voor ons een drie sterren, erg druk en we stonden wel heel erg scheef. Maar ik denk dat zomers met mooi weer en je gebruik van het water maakt het een hel eleuke plek is. Wij hadden daar geen enkel internetverbinding.

Ton-Bouman

Erg mooie plek. Maar let op: alleen voor voertuigen tot 5,5 m lang!

• mei 2022

• Route de Fort 2